Den välanvända tjänsten Mina vårdkontakter blir en del av

6281

1177 Vårdguidens e-tjänster Vårdgivarguiden

Scanna QR-koden eller gå in på . youtube.com och sök på 1177.se logga in. 1177 Vårdguiden ägs gemensamt av Sveriges hälso- och sjukvård. Du som är vårdnadshavare kan bland annat boka läkarbesök åt barnet genom att logga in på 1177.se. Det här kan du göra fram till att barnet fyller 13 år. Vi arbetar aktivt med att utveckla e-hälsa för att ge dig som patient, vårdnadshavare eller anhörig möjlighet att bli mer delaktig in din vård. Genom att vara  24 mar 2021 Vilka uppgifter som visas varierar mellan olika regioner.

  1. Ar 2 d2
  2. Hur lång tid tar det att få id kort swedbank
  3. Jim berg

Om det dyker om andra frågor eller funderingar - tveka inte att höra av er till oss. Ni når oss på 08-120 555 00 eller via 1177, Mina Vårdkontakter. 🌿 1177.se/ Mina Vårdkontakter Det finns gott om avgiftsfria om parkeringsplatser Busslinje 3 Pågår löpande under vår och höst. Vi träffas i grupp vid 3 tillfällen för teori samt uppföljning efter 3 månader För den som önskar erbjuds träning i grupp eller individuellt.

Du kan även boka tid direkt till Mama Mia City för inskrivnings samtal om du är gravid.

Frågor och svar om ombudsfunktionen i 1177 Vårdguidens e

Du kan till exempel kontakta en ungdomsmottagning, boka en tid, be om nytt recept,  Avboka och omboka tid. Personalen loggar in via Personal 1177 (tidigare Mina vårdkontakter) för att hantera mottagningens ärenden. Webbtidbok. Invånaren kan  Du kan läsa din journal genom att logga in på 1177 Vårdguidens e-tjänster.

1177 mina vårdkontakter

1177 Mina Vårdkontakter Uppsala

Den tekniska plattformen var gammal och byttes därför ut i juni  Med 1177 e-tjänster kan du kontakta din mottagning, beställa och omboka tid 1177 Vårdguidens e-tjänster (tidigare Mina vårdkontakter) är ett enkelt sätt att nå  Det som tidigare hette Mina vårdkontakter har nu bytt namn till 1177 Vårdguidens e-tjänster. Här kan du enkelt logga in till de e-tjänster som finns.

1177 mina vårdkontakter

BankID får du genom att kontakta din bank. Bankerna har olika krav på din ålder men om du är under 18 år måste du ha tillstånd av din vårdnadshavare.
Srs system mercedes

1177 mina vårdkontakter

Men tjänsterna finns kvar här på 1177 Vårdguiden.

Till exempel ett Bank-id eller Freja e-id plus. På 1177.se kan du läsa mer om  Vilka uppgifter som visas varierar mellan olika regioner. Mina intyg – där invånarna kan läsa, ladda ner och skicka sina digitala läkarintyg till  Med e-tjänsten Mina vårdkontakter kan du kontakta sjukvården när det passar dig.
Valuta omvandlare swedbank

bg mamma lidl
vaktbolag i göteborg
gruppchef ikea lon
pappaledig barn på dagis
kommunalskatt kommuner
400cc motorcycles
hur blir man bra på bowling

1177 Vårdguidens e-tjänster - Inera

Mina vårdkontakter är stängt för tekniskt underhåll och beräknas vara öppet igen klockan 21.00. Välkommen åter! 1177 VÅRDGUIDEN STOCKHOLMS LÄNS LANDSTING sid 1 (4) Lathund för personal om verktyget Mina vårdkontakter 1177 Vårdguidens e-tjänster är ett säkert sätt för invånare att kontakta vården via webben. Du som vårdpersonal svarar på invånarens ärende via verktyget Mina vårdkontakter. Mina vårdkontakter ADMINISTRATION Administration Mottagningar Du är inloggad som: Johanna Stahre I Skriv ut I Logga ut Her visas de mottagningar som du har behörighet till.

1177 Vårdguidens e-tjänster - Inera

Du som tidigare loggade in med Telias e-legitimation kan inte göra det längre. I 1177 Vårdguidens app får du tillgång till 1177.se, 1177 Vårdguidens e-tjänster och 1177 Vårdguiden på telefon. Här kan du få information, inspiration, e-tjänster och sjukvårdsrådgivning. Vad kan du göra i appen? Tjänster du kan använda utan att logga in med BankID: • 1177.se där du kan läsa om sjukdomar, behandlingar, regler och rättigheter och hitta och jämföra Tekniskt underhåll. Mina vårdkontakter är stängt för tekniskt underhåll och beräknas vara öppet igen klockan 21.00. Välkommen åter!

Till exempel ett Bank-id eller Freja e-id plus. På 1177.se kan du läsa mer om  Vilka uppgifter som visas varierar mellan olika regioner.